minnosss58 aysglatmc hindistan cevizi yağı kullanıyorum arada bebek yağı kullanıyorum bacaklarımda çatlaklar var ama sürekli sürmüyordum, göbeğimde henüz yok sık sık yağliyorum gobegimi
aysglatmc ikibalannesiii ayy 2. Gebelik sebebiyle olabilir evett ❤️ olsunn çok minnoş duruyor ben hep göbeğime bakıyorum aynadan 🥹
aysglatmc mervesdoruk azıcık kalmışşş🤏🤍 birazcık doğumdan korkuyorum o haftalarda ne yaparım bilmiyorum 🙄🥺
mervesdoruk aysglatmc o korku bende var 😂 allah yardımcımız olsun hepimizin bi avazda sağlıkla kavusalım🩷
african aysglatmc Teşekkürler. İnşaallah öyle olur 🌸 İlk 3 ay elhamdülillah güzeldi, ciddi bir sıkıntı yoktu.. devamı da öyle olur inşaallah.. Hepimiz için kolay ve afiyetli bir hamilelik olsun 🤲🏿
aysglatmc asell_53 bana şuan bile geçmiyor o kadar haklısın ki 😂 bir yandan da uykusuzluktan korkuyorum