ikbalnur aysglatmc 17 haftalık olduk,2.gebeligim bir yandan zamann hiç geçmiyor gibi bi yandan da hizli geçiyor gibi anlamadım 😄
minnosss58 aysglatmc sağlıkla al kucağına inşallah 🥰 göbüşün iyi bence haftana göre 🤭 ben yarın 33 haftalık oluyorum göbüşüm seninki kadar ya var ya yok 😂
oguzkaann aysglatmc iç karnın geniştir benimde ilk bebeğimdede çok küçüktü herkes bebek zayıfmı acaba flan diyodu ama gayet iyi 3.300 doğdu şimdi ikinci gebeliğimde 5.5 aylık olduk baya küçük iç karnımız geniş oluyormuş 🌸
aysglatmc mervesdoruk azıcık kalmışşş🤏🤍 birazcık doğumdan korkuyorum o haftalarda ne yaparım bilmiyorum 🙄🥺
Bumah aysglatmc telefon yüzünü kapatsada çok çıtı pıtı güzel bi kızsın maşallah sağlıkla al kucagına bebişini
ikibalannesiii aysglatmc sağlıkla gelsin inşallah 🌸 bizde 13+4 olduk ikinci gebelik diye mi bilmem göbüş aldı başını gidiyor bende 🥹🫢
aysglatmc ikibalannesiii ayy 2. Gebelik sebebiyle olabilir evett ❤️ olsunn çok minnoş duruyor ben hep göbeğime bakıyorum aynadan 🥹