Busraaaakkk susam-1307 Bende 37+6 oldum doğumdan bende korkuyorum kendimi normal doğuma hazırladım gerçi çatı muayenesinden sonra belli olacak ama tedirginim başıma ne gelecek diye 😁 Ama güzel düşünelim güzel olsun inşallah 💙