susam-1307 buna doktorun ve sen karar ver. Ama ben tecrübemi yazmak isterim, hareketsiz bi hamilelik geçirdim çünkü eşim aşırı panikti, yanlış yaptım yürüyüş yapmam gerekiyordu daha fazla hareket etmem gerekiyordu, normalden korktum ama çevre baskısı ve normal yapmam lazım sesleri beynimde durmadı ve ne olursa olsun vazgeçmedim, sancım çıktı nstde hissetmiyordum suyum da geliyordu suni aldım, kaç saat sürdü hatırlamıyorum uyu uyan, suni kendi sancından biraz daha zor açıkçası, ama ona rağmen açılmam olmadı çok yavaş ilerledi, belki doğum süreci doğru yönetilseydi belirli hareketler yapsaydım normal doğurabilir mıydım diye düşünüyorum, yani hareketli bi hamilelik geçirsem açılma ve doğum daha kolay olurdu çevremden doğum yapanlardan hep bunu duydum. Tabi doktor daha iyisini bilir. Sezeryan olup çıktım, öcü gibi bahsettiler bana da, evet zor ama iki doğum süreci de zor, ayağa kalkıp yürümeye başladıkca daha iyi oluyorsun, hareketsiz yatarsan iyileşme süreci uzuyor. Her şekilde doğuruyorsun ve her şekli zor umarım sağlıkla kucağına alırsın