nsndyg Anneolucamm Dr um çok iyi doçent peritanolijiye gidiyorum şüphe duysa mutlaka test isterdi bilgisine güvendiğim için devam ediyorum bakalım rabbim tekrardan anne olmayı nasip etsin size isteyen herkese
Fizikcifizik Anneolucamm evet. Benim faktor leiden haric homozigottu. Yuksek risk demişti doktor. Hematolojiye yönlendirdi. Hersyime baktılar hayatımda hic 8 tüp kan birden vermemiştim sonra bir 4 tüp daha. Bisi çıkmadı cok sukur. Pihti varmi diye baktılar oda yok. Anladım bende ne riski bu.
Anneolucamm çok şükür bişey çıkmamış Rabbim hepimizin yardımcısı olsun netten baktım biraz bana öyle şeyler yazdı ki yok preeklamsi yok plesanta yetmezliği o kadar moralimi bozdu ki