Meryembzdmr Canım bende aynı durumdayım canını sıkmak istemem ama gebelik kolestazı dedi doktorum, yani karaciğerdeki safra tuzlarının birikmesiyle oluşan bi karaciğer hastalığı. Özellikle ayaklarım çok kaşınıyor yara içinde kaldı ikiside, krem ve ilaç verdi onları kullanıyorum 3 gündür ama geçmedi, haftada bir kontrol edicez dedi. İhmal etme sende bi doktoruna danış derim.