3bebekliannee saricivciv_ geçmiş olsun 🙏🏻 ciğer geliştirici yapacaklar mıymış her ihtimale karşı acaba benim kızımda yapmışlardı 1 hafta içinde doğum oldu küveze girmedi çok şükür 36+0 haftalıktı
saricivciv_ 3bebekliannee evet yapıldı kaç kılo ıle doğdu peki benim suyum fazlaymış karaciğer enzimlerimde yüksek çıktı ua
3bebekliannee saricivciv_ 2.750 doğmuştu oğlumda 36+0 da doğmuştu ama ciğer geliştirici yapılmamıştı ona beklemiyorduk doğumu çünkü 3.200 doğmuştu girmemişti küveze