Bu akşam çok fazla karnımda sertleşme toplanma oldu sürekli kalkıp yürüdüm rahatlamak için az önce uykumdan ağrı ile uyandım geçmeyen bir bel ağrım var ve kasıklarım ağrıyor regl ağrısı gibi ama gidip gelmiyor sancılar belim hiç geçmiyor bebek hareketi de var anlayamadım 3.gebeliğim olmasına rağmen çünkü diğerlerinde aralıklı gidip geliyordu belimin ağrısı hiç geçmiyor yarım saattir böyle doğumu başlayan var mı 🥺