Ssraa valla yaşamadım birde cuma gunu sezeryan olucam yani son haftalarda olmama ragmen aorun yaşamadim kendini kasmadigin muddetce sıkıntı yok bu kasmak illa gobek alirken degil komple agda yaptirirkende son haftalarda lendini kasmadigin muddetce birsey olmaz Allahin izniyle 🙏dedigim gibi ikinci gebeligim dokulecek olsa ilk gebelikten sonra dokulurdu arada 3 sene var bence o dokulme mevzusu kisiden kisiye ve hormondan hormona degisiyor 😉🤗