Ssraa Başlığın o kadar minnoş olduğuna bakmayın çok can sıkıcı bence🤦🏻♀️ Ben başta aldırdım da alma dökülecek dendi. Acaba alsam ne gibi sorunla karsılasabilirim? 23 haftalığım. Ben aldım sorun yaşamadım diyen var mı ya da yaşadım diyen acaba
Cemredndr Ssraa acaba hamilelikten mi benim yoktu 17 haftalık hamilryşm bende de o sorun oluştu son birkaç haftadır fark ediliyor tüyler
Sukella Ssraa dökülmedi maalesef :/ İlk gebeliğimde çıktı çıkış o çıkış Şimdi de fazlalaştı bunda ama henüz almadım Alırım ama ağda bandıyla ben
Ssraa NazliBlt ya kuzum aldırma artar dediler zaten dökülecek doğumdan sonra eğer aldırırsan dökülmez dediler ama ne derece doğru
Zhrcls Yasmnnn bende bu yorumu ariyordum 😅 bi tek bende mi önceden vardi acaba diycektim benimde ayni iyice artti aldiriyorum mecbur rahat edemiyorum
ilaydaad23 37 haftalik gebeyim haftaya dogumum var dun komple agdami yaptirirken gobegimi de aldirdim bi sıkıntı yaşamadım cok şükür orman gibi olmuştu artık 🤗
ilaydaad23 Ssraa aldiriyordum onceden de bu ikinci gebeligim dokukecek olsa ilk dogumdan sonra dokulurdu 🤗
NimetDilmen Ssraa Canım alma aldıkça tekrarlarmış çıkarmış hep. Hamilelikten sonra dökülcekmiş ben almıyorum ondan
Kelebegimmm Bende hamilelikden öncede vardı şimdi daha fena.kendim bile utanıyorum bakmaya.sadece gövek deliğinin etrafını alıyorum.diğer yerler dahada kalınlaşıyor
Masalfatma Benim 2. Gebeligim ilkinde aldirmadim döküldü geçti dogumdan sonra 9 haftalık hamileyim yine aldırmam gerek yok çünkü dökülüyor kolumu aldırmaya bi kere başlamıştım sonra kalınlaşarak çıktı hep aldırıyorum şuanda 🙄
Tiredmother Ssraa 31 deyim bende de oldu 20 ye yaklaşınca, dökülecek dediler diye almıyorum ama aşırı sinir bozucu özellikle kontrollerde sinirlerim bozuluyo jel dökülünce erkek gibi şekil alıyo tüyler 😂
Ssraa Sehermelisa Aldırmayayım mı diyorsun☺️ Doktorum da kusura bakmasın o zaman biraz görüntü kirliliği yapacağız😁