_pearl dilekkk06 evet pahalı ben tarama testlerini yaptırmadım ama içim rahat etsin diye detaylıyı yaptırmak istedim
1oglananasi dilekkk06 Hangi şehirdesiniz, Eskişehir’deyseniz yardımcı olurum süreç ve ücretle ilgili.
Eboz dilekkk06 ayy valla ben fotoğraf için özele giderim bilmiyorum seviyorum o fotoğrafı kizimda var bu 2. Bebeğim esim kesin ozele gitmez kizimkini saklıyorum 😀
nursenasu27 Sunshine__ detaylı yapıldıysa doktor yüklediyse olur görüntü yüklemedi ise mutlaka raporu yüklemiştir
Sunshine__ nursenasu27 Tamam canım sağolasın ben detaylıya girmedim zannettim ki ultrasona girince orada resim oluyor teşekkür ederim canım