dilekkk06 22. Hafta civarı en uygun olan heralde ilk gebeliğimde 22-23. Hafta arası özelde çektirdim 2. Gebeliğim 21. Haftada devlette yaptırdım tabiki ayrıntılı bakılıyor ama özeldeki kadar uzun olmuyor ve renkli ultroson verilmiyor özelde doktor tek tek göstermişti saymıştı organlarını ama devlette baktı normal muayeneden biraz daha uzun sürdü sonra hiç bi sorun yok haftasıyla uyumlu herşeyi iyi dedi ve normal ultroson görüntüsü verdi yani özeldeki gibi birşey beklemeyin randevu içinde normal kadın doğum doktorunuz sistemden kayıt açıyor sizin randevu almanız lazım sürekli mhrsden kontrol etmeniz lazım devlette her zaman randevu bulunmuyor çünkü