Noyimommy kadertuna0 ilk bebeğin mi korkmakta haklısın korkunun sebebi ne ben ıkınamayıp süreci yönetemezsem diye çok korkuyodum ama öyle olmadı gerçekten
kadertuna0 Noyimommy beni direkt olarak o doğum süreci korkutuyor ilk gebeliğim normal doğum istiyorum 🥹
Noyimommy kadertuna0 benim de zorlandığım anlar oldu ama hep hepsi biticek bu bi süreç ve sonunda bebeğime kavusucam diye düşüne düşüne ilerledim ileriyi düşünmedim doğum sürecinde ve ben biraz pimpiriğim mıy mıy söylenirim sürekli herkes biz senin normal doğurabileceğini hiç düşünmüyoduk dedi dünyanın en güçlü insanı hissettim kendimi her anı güzel hatırlıyorum şuan çektiğim acıyı hatırlamıyorum bile sancı çekerken sıcak su çok iyi geliyor ben sürekli duştaydım nst harici açıklığımı da hızlandırdı
ablaelos Busraaaakkk inşallah. Korkmayın hiç. Bende panik bir insanım ama masaya çıktıktan sonra çok hızlı gelişiyor herşey, sizi yönlendiriyorlar. Ikınamayanlara bile desteğe gelip karından bastırıp ittiriyorlar mesela, bir şekilde çıkıyor korkmayın 😊