snmerd Bize önce bebeğin alınması teklifinde bulunuldu. Biz de reddettik daha sonra 20 haftaya gelince anjiyo sentez yaptırmamız istenildi. O işlemde çok riskli bir yöntemdi karar vermemiz çok zor oldu. Amniyo sentez sonrası testimiz temiz çıktı ama doğuma kadar antibiyotik kullanmak zorunda kaldım. Ve test ne kadar negatif çıksa da yanılma payı elbette vardır denildi ve ben çocuğu doğurana kadar hep stres ve üzüntü içindeydim. Elhamdulillah bebeğimiz çok sağlıklı ama gebelik boyunca yaşadığımız stresi bir Allah bir biz biliriz.