gdzgn
Devlet bu doktorları denetlese çok iyi olacak. Hangi doktor kaç sezaryen- normal doğum yaptırmış diye bakılsa.. Çoğu doktor planlı doğum yapmak amaçlı sezaryene yönlendiriyor. Hem de bu şekilde korkutarak.
Ben ilk kızımda kendimi psikolojik olarak normal doğuma hazırlamıştım. Sağlık yönünden hiçbir engel olmamasına rağmen doktor korkutmasıyla sezaryene yönlendirildim.
Bence siz bu doktoru direkt değiştirin. Onun normal doğum yaptırmaya niyeti yok. Günü gününe doğumu belli olacak gebe istiyor anlaşılan.