İlk gebeliğim sezeryan oldu 2 ay sonra kızım 4 yaşına girecek 18 haftalık hamileyim bu sefer vajinal doğum yapmak istiyorum sagliksal bir problemimiz olmaz veya mecbur kalmazsak inşallah kendimi de buna psikolojik olarak hazırlamaya başlamıştım eşimde destek verdi 16.haftamda kontrole gittim doktoruma vajinal doğum için uygun olup olmadigimi sordum sezeryan üzerinden şuan 4 sene geçti yani bebek dogmaya 4.5 sene falan olcak normal doğum yapabilir miyim diye sordum doktor dedi ki sen istedikten sonra biz yaparız ama yirtilman olur da bebek içerde ölürse cenazesini sezeryan dogurursun haberin olsun ben sorumluluk almam sorumluluk sana ait dedi inanamıyorum bir risk varsa bile bu şekilde mi anlatılır ve dikislerimi görseniz daha önce doğum yapmadım sanırsınız o kadar ki iyileşti yani hani ona göre bı muayene yapıp olur veya olmaz demek başka cenaze dogurursun demek başka siz ne düşünüyorsunuz..??