revsnnnn geçmiş olsun. Benim de panik atağım var sürekli çarpıntım oluyor. Benim panik de gelince uzun sürüyor saatlerce kalıyor çünkü benim anksiyetem de var anksiyete olunca uzun sürüyor biraz geçmiyor. Korku endişe yürek kalkması gibi bir şey oluyor içime bir sıkıntı giriyor kötü oluyorum kaç defa kardiyolojiye gitmediğim doktor kalmadı hepsi panik atak dediler şimdi 5 aylık hamileyim ilaç kullanmıyorum. Bazen yenebiliyorum geçmesini bekliyorum bazen de şiddetli oluyor öleceğimi zannediyorum bir çarpıntım oluyor nefesim daralıyor her yerimde kalbimin atışlqrını hissediyorum o zaman kötü oluyorum acile gidiyorum yine bir şey yapmıyorlar panik atak diyorlar varana kadar da geçiyor zaten alışmaya çalışıyorum ben de alışamıyorum bir türlü bir de doğum korkusu var biraz