Ben artık bu mevzunun gündem değiştirmek amaçlı ısıtılıp ısıtılıp gündeme sokulduğunu düşünüyorum. İki haftada bir “meclise sunuldu” haberi düşüyor sosyal medyada. Yahu kaç kere sunuluyor bu yasa tasarısı meclise? Bir kere sunarsın, biter. Sonra resmi gazetede yasalaşır. Ama farkettiyseniz belli aralıklarla “meclise sunuluyor”!
Oyalayıp ümitlendirmesinler artık insanları. Kaç anne bu yasayı bekleyerek, doğum iznini heba edip işine gücüne üzüle üzüle geri döndü… yazıktır günahtır…