2cock bu soruları sorduğunuza bile inanamıyorum evladın kızı erkeği mi olur yok söylesek mi yok üzülürler. Ne demek üzülürler. Size de normal geliyor anlaşılan onların üzülmesi yazdıklarınızdan bunu anladım. İnsanlar çocuğu olsun veya sağlıklı olsun diye nelerinş vermiyorlar siz cinsiyet beğenmiyorsunuz. Hamilelikte olan duyguların (istememe, cinsiyet beğenmeme vb) çocuk doğduktan sonra tüm hayatını etkileyeceğini bilin hatta araştırın ve çocuğa da o şekilde enerji göndermeyin lütfen. İnsanlar 40-50 yaşına geliyor terapi alıyor ailem beni beğenmemiş üzülmüş diyerek . Bu konular basit konular değil