2cock Öncelikle tebrik ederim, hayırlı olsun. Boş ver insanlar böyle kız olur niye kız, erkek olur keşke kız olsaydı derler. Allah evlat vermiş, sizi tekrar anne/baba adıyla müjdelemiş, ne kadar güzel 😍 Ben de ikinci oğlumu kucağıma aldım yakın zamanda. Bana da keşke kız olsaydı, yok artık 3.ye kısmet dediler sanki onların haddineymiş, sanki cinsiyet seçmek bizim elimizdeymiş gibi. Başta sinirlendim, sonra umursamadım. Elbette ben de bir kızım olsa mutlu olurdum ama oğlum oldu diye de üzülmedim. Allah böyle uygun görmüş. Evlat bu ne farkeder kızı, erkeği. Önemli olan iyi bir insan, ahlaklı güzel bir evlat olması. Üzülme, iki kızınla kol kola gezeceğin günleri düşün.
Onu kucağına alınca tüm endişelerin, korkuların geçecek, kalbini öyle bir derin sevgi saracak ki büyüleneceksin çünkü nasıl bir duygu olduğunu biliyorsun 🥰