Gozyyy bence haline şükür et canım .. 6+5 günlük hamileyim ..benim sabahtan akşama kadar bulantım oluyo ..su içsem midem bulanıyo .. Yemek kokularından bile tiksinir oldum özelliklede enginardan 😑(aslında çok severim) sürekli sakız çiğniyorum geçsin bulantım diye 😦😦😢😢