Gozyyy Kizlar selam 8 haftaligim.Ama en ufak bir belirtim yok normal hayatimda gibiyim insan endise ediyor boyle olunca.Benim gibi olan var mi ?
Busrababuz Gozyyy canım çok normal 🤣🤣 ben 4 aylıkken öğrenmiştim hiç sıkıntısız geçirdim en zor dedikleri 3 ayi
Deletedmom133 Gozyyy çok küçük çünkü hiç hamile gibi değilim derdim bende 😀😀😀 1 2 aya başlarsın sende göbüşünle oynamaya 😀😀
Gozyyy Sengulkrgz hic mi bir sey yok 😃 ben de bir ara cok az denicek kadar vardi ya da bana oyle geliyodu simdi hic bisey yok cok garip hissediyorum 😃
Sengulkrgz Gozyyy hafif gidiklanma tarzi bir sey hissediyorum o kadar birde nadir kasiklarda sizi o kadarrr... Bazen hamile oldugumu unutuyorjm
Gozyyy Sengulkrgz aynen bende arada kasiklarda agri oluyo o kadar en basindan beri mi boyleydin sende ?
Sengulkrgz Senayerva erkek bebek bilmiyorum ben hissetmiyorum belkide tekme atiyor ama ben anlamiyorum bilmiyorum vallahi 😁😁
Deletedmom133 Senayerva ben katılmıyorum benimki kız 18 de hissettim 19 20 de hiç durmazdı yani hareketli
Busraa32 Gozyyy bende 8 haftalığım canım aynı durumdayız arkadaşım 7haftalık Niğde bulantısından 7kilo vermiş hastaneye yatırmışlar bende tık yok çok şükür biz şanslı gebeleriz ❤️
Gozyyy Busraa32 evet galiba sansliyiz,bildigin hamile olmadan onceki halimde gibiyim biraz vardi onlarda yok simdi
sevgitekes Busraa32 8 haftalığım dededi ya son adet ne zaman di sizin ben 7+6 ama ultrasyon da 6+6 çıktı hangisi oluyo