zuzulice Yaaa inanılmaz mutlu oldum , gerçekten harika bir haber bu :) ama ben dedim sana birşey çıkmayacak allahın izni ile diye .. şimdi artık keyfını çıkart hamileliğin. ben iyi değilim işe geldim ama öksürüğüm çok olduğu için biraz ağrım oldu kasıklarımda eşimi bekliyorum çıkacağım eve gideceğim. umafrım bu öksürük bebeğe zarar vermez bende şuan ondan korkuyorum . rabbim bebeklerimizi korusun inşallh.. Bakalım benimde detaylı test sonuçlarım ne zaman çıkacak umarım benimde hepsi temiz çıkar artık güzel bir nefes alırız:)