Fatley zuzulice en iyisini yapıyorsun bak doktor da güzel şeyler söylemiş sana zaten en öneli belirtiler sende yok o yüzden oğlun gayet iyi merak etme 😊
zuzulice Fatley ayy bana umut oldun resmen seninkide çok iyi olacak inşallah senin ön sonuçlar ikimizede umut olur hayırli haberler alıcaz inşallahh🤲
Fatley zuzulice günaydın canım ön sonuç için mail az önce geldi hiç bir sayısal risk çıkmamış çok şükür detaylı tarama yapılıyor şimdi iki haftaya o da çıkacak inşallah onda da bir sıkıntı çıkmayacak 😚 sende güzel haberler alacaksın içini ferah tut olur mu
zuzulice Fatley Ne kadar sevindim anlatamam beklediğim en güzel haberdi bu hadi gözün aydın darısı benim başima inşallah ön bilgi güzel gelince devamida öyle oluyormuş zaten çok mutlu oldum😊
Fatley zuzulice allah razı olsun canım daha sadece annelere söyleyip sana haber ettim biraz için rahatlasın diye inşallah sende güzel haneler alacaksın bebeğine konuş hep o seni duyuyor bol bol dua et güzel olcak
zuzulice Fatley aleyküm selam canım daha hiçbir haber yok günler gecmek bilmiyor sanki bugun yine aradım istanbulu ama maalesef dört haftadan önce cıkmaz sonuclar diyor
Pyrz86 Fatley yaş 33 olunca risk mi oluyor yaa Doğum için geç bi yaş mı ? Bende 2.hamileliğim 32 yaşındayım .
Pyrz86 zuzulice yaş riski derken yaşınız kaç ? Hiçbir sorun yokken sadece yaş için mi amniyosentez istendi ?
zuzulice Pinarropuz Pyrz86 ben 38 yaşindayım 35 yaş üstü tüm anneleri risk gurubunda görüyorlar malesef
Pinarropuz Ben bu testlerin hiçbirini yaptırmadım çünkü benim için değişen hiçbirşey olmayacak boşuna kendimi doğuma kadar üzmeme de gerek yok doğumda herşey anlaşılıyor zaten. Müdahale edilemeyecek bişey için neden riske gireyim ki hem de sonuçların kesinliği de yok hep içimde dert kalıcak öyle mi değil mi diye. Herşey Allahtan. Rabbim herkese hayırlı sağlıklı evlatlr nasip eylesin inşallah
Fatley zuzulice anladım canım hayirli haberler olacak insalah , bende çok kötü öksürüyorum serum yedim hava aldım ama geçmedi evde yatıyorum bir çözüm bulamadım
Pinarropuz zuzulice evet ama bu testlerde genetik hastalıklar (down sendromu gibi) çıkıyor. Bunların da herhangi bir tedavisi yok. Onu demek istiyorum yani, boşuna doğana kadar stres çekiyor insanlar
zuzulice Fatley iki yemek kaşigı bal iki yemek kasıgı sirke iki yemek kasıgı limon bir tutam tarcın bunları karıstır ic rahatlatıyo ama allerjin filan yoksa bir kereline dene en azından işe yarıcakmi sizde
zuzulice Fatley elmayı rendele icine bal ve tarcın kat birde bunu dene canım ama bu daha cok gıcık olanlar için
Fatley zuzulice tamam bende de öyle bir gıcık var şuan zaten geçmek bilmiyor bebeğe zarar verecek diye çok korkuyorum