İlk hamileliğim de 68le baslayıp 88 ile doğuma gittim 12 kilo almıstım ama son hafta sancılarım çok aşırıydı bı anda 8 kilo ödem oluştu doğum için aldığım hiç bir şey ödemden olmadı oturamadım bile vücudum çok acıyordu
İkinci hamileliğim 19.haftadayız 2 kilo vermiştim baslarda stabil devam edıyor 🤲