_kkbr Kızlar ben bi yazı okudum 19+5 gebeyim o günden beri dönersem eşimi tembihliyorum uyandirsin diye ölü bebek doģumlari oluyormuş artık sol tarafıma yatmaktan kolum bacaģım uyuşuk geziyorum siz nasıl yatiyorsunuz.
burcu28ZK _kkbr bence şart degıl bende bı tarafa yatmaktan cocugun kafası yamuk ya da agzı yamuk doğurmuş bi suru ınsan tanıyorum ha sırt ustu ya da yuz ustu yatmak harıç tabıkı ama sag tarafa da cok olmamak şartıyla yatmak gerektiğini düşünüyorum. Sol tarafı şeyden dolayı dıyolar kan dolaşımı daha hızlı gidiyo falan ondan yani
Sengulkrgz _kkbr evet bende duydum bunu cok kez...Doktoruma soracagim...Fakat ben de 19+5im hem sag hem sol yatiyorum...Ozellikle sag tarafa daha rahat yatiyorum...Bazen yorulunca sirt ustune geciyorum...Vallahi bilmiyorum isknin ehli doktora sormak lazkm
Sila7166 _kkbr canim bende ayni hep soluma yatiyorum 8 haftaliktan beri ilk zamanlar zorlaniyodum ama suan o kadar rahat oluyoki sola yatmasi sagima yatamiyorum artik bile aslinda nasil rahat ediyosan oyle yatilmali bence cunku oyle bebekte rahat oluyoki agri felan yapmiyo diye dusunuyorum bence aradada olsa donumuyo yani sag sol rabbim bebegelerimizi korusun insaallah
Huban burcu28ZK yatıs pozısyonundan cocugun agız burnunun yamuk olabılecegını dusunmek ve hatta buna ınanmak cok tuhaf. Bıyle bır durum tıbben mumkun degıl.
_kkbr Sengulkrgz aynen ya bende sormadım daha doktoruma sağda daha rahat ediyorum ama mecbur nolur nolmaz yine soluma yatıyorum
fts01 _kkbr hamilelikte sol yan çok önrmli düz ve sağ a çok yatmak venöz dolaşımı yani kan dolaşımını etkiliyor basınç yapıyo ve bebeğe ve kalbine giden oksjen miktarını azaltır gebe kadınlar kalp krizi geçirdiğinde bile kalp masajı sol yan a yatırılarak yapılır. sadece gece sol a yatmak inan hiç bi yerini uyuşturmaz tabi döneceksin arada yada en güzeli düz yatarken sağ tarafına yastık koyarak 45 derece yükseltip sola meyilli yatmak çok işine yarar düşük tehlikem olduğu içib günün 23 saatini sol a yatarak geçiriyorum buna da şükür bebeğim için dayanıyorum sende biraZ sabret ☺️
Sedauygun fts01 inanin yatiyorum sola ve sürekli sol kalcamda agri oluyo sürekli herkeste ayni olmuyor yani
Sezenay _kkbr canım bu kadar evham yapma sola yatmak tabiki de iyi sen ve bebeğin için ama gece uykunu da bolme sağ tarafa da yatabilirsin dönüşümlü olarak. Bana doktorum böyle demisti
burcu28ZK Huban ama cok rast geldimm. Bizzat erkek kardeşim annem hep aynı yöne yattığı için hafif yandı tabı düzeliyor zamanla Düzeldi bizimkisi yanii doktorda anneme direk bunu söylemiştii gercek ten de annem sag tarafından başka yöne yatamıyordu
Didemocak Huban bence de bende ilk okuduğum da hani doğduktan sonra kafası yamuk olmasin diye sağa sola çevirirler onu biliyorum ama anne karnında böyle bir şey olabileceğini bilmiyorum öyle tehlikeli durumlar olsa doktorlarımız demez mi sakin yatma yada şöyle böyle yat diye ben böyle düşünüyorum 😊
Htckny Bende sola sağa yatmayı istiyorum ama sırtüstü çok daha rahat uyuyorum sağ sol yattığımda sırtım agrıyabiliyor
Didemocak Htckny bende sol yüz üstü yatmayı çok seviyorum ama yattığını pozisyon çok tehlikeli aslında ama zamanla gobegim büyüdükçe sağa yatmayı sırt üstü yatmayı öğrendim şimdi önce sol yatıp sonra sağ yapıp sabahda sırt üstü yatıp uyanıyorum 😁😁 her pozisyonda varim
Ozen0119 Sadece sola yatmak şart değil bence doktorum bana sağ ve sol tarafa yat dedi ama aynı sorunlar bende de var bacaklarimi hissetmiyorum resmen o yönlere yatmaktan 😐
Nursemomm _kkbr o kadar da takılmayın sağ tarafa da yatabilirsiniz sadece vücut sol tarafa yatışta kan akışını daha iyi sağlıyor
Didemocak _kkbr canım her pozisyonda yat sürekli sola yatarsan tabi uyuşur ben her pozisyonda yatıyorum önemli olan sürekli olarak sağda yada sırt üstü yatmamakta ben geceleri her pozisyonda uyumaya çalışıyorum çünkü sen rahat olamazsan bebek de rahat olmaz diye düşünüyorum 😊
Huban Didemocak kesinlikle.. forumlar vs mevcut durumlarımızı paylasmak için cok ıyı ancak bılgı paylasımı konusunda cok kırlı. Hıcbır tıbbı dayanagı olmayan, mantıga uymayan acıklama ve paylasımlar..
baharsirkeci _kkbr benm doktorum sağ ya da sol fark etmez yan yat dedi, surt üstü ve yüzüstü hiç önerilmiyor zaten.
Salihafurkan _kkbr canım sağ sol farketmez sola yattığın zaman bebek daha rahat beslenir ve nefes alirmis sadece yüz üstü ve sırt üstü yatmayin diyor doktorlar ☺☺
meryemm_demir _kkbr Ay valla ben nasıl rahatsam öyle yatıyordum bu gebeliğimdede öyle yapıcam yüzüstü hariç her türlü yattım valla en çokta sırtüstü yatıyordum 👍🏻🌸