merve_tp ayy benimde ilk gebeliğim böyle şeyler okuyunca ağlayasım geliyor ağlıyorum hepte 🫣 21+1 im. Yolun yarısına geldim. Bu zamana kadar eşimi annemi babamı çok sevdiğimi sanırdım ama bu sevgi herşeyin üstü. Kaygı korku endişe sevgi aşk mutluluk huzur. Yani tüm duyguları 1 gün içinde bu kadar yoğun yaşayacığımı hiç tahmin etmezdim. Hareket ettiğinde içimi ısıtan etmediğinde kaygı duyduğum uzun süre görmediğimde özlediğim hayatımın sonuna kadar bakmaktan usanmayacağım bir duygu bu. Çok derin. 32 yaşımdayım kendime hiç bu kadar iyi bakmamıştım hiç dikkat etmemiştim. Yediğim yemek kullandığım şampuan elime sürdüğüm kremde bile bu kadar titiz olmamıştım. İçtiğim su bile önemli. Çok çok farklı birşey. Sağlıkla gelsin miniklerimiz. Onu nefes aldığım süre, gücümün yettiği boyunca koruyup kollayacağım🩷