Canım annelerim. İlk gebeliğiniz nasıl gidiyor? Ben 14+4’deyim. Karnım büyüdü ve aşırı heyecanlanmaya başladım. Hatta duygusallığım bu hafta cok yükseldi. Dünya dursa umurumda değil modundayım. Haftaya bugün kontrolümüz var. Belki cinsiyet öğreneceğiz bebişimiz gösterirse. Annemin de ilk torunu. Eylül ayından itibaren hayatımda koruyacağım ve ömür boyu sorumluluğumda olacak hayatımızı neşelendirecek küçük yavrumuz ailemizde olacak. Yeni bir insan. Sıfırdan insan büyütmek. Onun her anına şahitlik etmek. Aşama aşama karnımda büyüdüğünü hissedip, içimde varlığını bilmek. Bizden bir parça olması. Eşimle bana benzeyecek olması. Ses tonu nasıl olacak acaba, kaşı gözü nasıl olacak acaba? Kariyeri ne olacak acaba… offf ağlamıyorum gözüme bir şey kaçtı🥹🥹🥹