yesildenizz6 28+2 ilkim sezeryan olduğu için 38. Hafta mayıs 15 den sonraya gün alırım diye düşünüyorum inşallah zamanında gelsinler de 🙏🏻 onun dısnda 16 aylık bir bebiş daha birde çalışıyorum gerçekten çooook ağırlaştım ve artık çok yoruluyorum şuan saat 00.30 ama ben yatağa yeni girdim sabah 7’den beri “iş dışında” bir dakika bile oturmadım ve şimdi de uykum gelmiyor bir de bu çıktı yatıyorum uyuyamıyorum uyusam sürekli wcye kalkıyorum yine uyuyamıyorum bel ağrısı bende 16. Haftadan beri var ve gün sonu artık adım attırmıyor o derece 🥺 ama herşeye rağmen zamanında sağlıkla gelsinler az zamanımız kaldı aynı bedende 🙈