benimbebegimm derya_1010 hiçbir şey olmaz korkmayın 11 haftayken bile bana öyle bakmıştı doktor. Tehlikeli olsa onlar öyle bakmayı tercih etmez rahat olun 🌸
sudekah byrmom53 kese etrafında kanama görmedi ama tabi ki düşük riskini azaltmak ve bebeği desteklemek amacıyla progestan verdi bana da, vajinal fitil yani. 3.ayımda yaklaşık 1 ay kullandım şükürler olsun bir sorun olmadı.