parla94 limonsarisii ben de b gün 4+4 oldum yakın tarihli gebeler daha çok dikkatimi çekiyor artık :) sağlıkla kucağınıza alın inş
limonsarisii parla94 teşekkürler hepimiz inşallah💞 benim de aynı şekilde hep yakın gebelikleri okuyorum burda😂 yarın kese görebiliriz dedi doktor. sizce görünür mü, siz gördünüz mü
byrmom53 sudekah kanaman neden olmuştu acaba. suan bende 6+4 teyim, kanamam var fitil verdi doktor dinlen ded. alttan da muayene oldum kese gözüküyor. kese sağlam ama adet gibi kanama görüyorum. Sancım da var. cumartesi kontrole çağırdı.
sudekah byrmom53 kese etrafında kanama görmedi ama tabi ki düşük riskini azaltmak ve bebeği desteklemek amacıyla progestan verdi bana da, vajinal fitil yani. 3.ayımda yaklaşık 1 ay kullandım şükürler olsun bir sorun olmadı.
aleyflx derya_1010 canın acımıyor bile aşkım onlar buna acı verici diyorsa doğum yaparken ne derler Allah bilir bildiğin iliskideymis gibi o alet ince zaten ve hepsini sokmuyor ucunu sokuyor sadece sağa sola haraket ettirirken biraz rahatsız edici
parla94 derya_1010 Dikkat ediyorum aslında ama benim tansiyonum normalde de düşük. şimdi de 1 gerileyince hissediyorum hemen. kan hacmi arttığı ve damarlar genişlediği için normalmiş. birkaç haftaya vücut alışırmış. öyle diyor gemini :)
Gmoli derya_1010 gebeliğinmin yedinci haftasından itibaren Vajinal ultrason baktırdım ve şu an kızım beş aylık hiç böyle şeylere inanmayın doktor sizi riske atacak bir şey zaten yapmaz
hasibe_ysr deryaozturkk Haftada neden baktılar acaba sat göre 6+2 karından baktığında kese yok dedi şimdiye kadar olması lazım dedi vajinadan bakmadı kan ver dedi doktor