irmairma serenozturk hemde ne şişmesi ya ne çektim ondan hatta doğumdan sonra bir hafta davul gibi oldular, sonra birden geçti , doktora görün dedi ben doppler çekindim baktılar sadece ödem çıktı çok şükür. Doktor pıhtıdan şüphelenmişti
happybusey Elisa0110 aynen öyle hep.normal aşkım sen hamilesin diyo evet öyle gerçekten normal ama.gel de bunu kabullen hamilelikten önce 50 kiloydum şimdi 70 oldum her tarafım şiş ve kocaman insana kabullenmesi zor geliyor bir de bunu söylediğimde bazı salaklarin ay o zaman kalmasaydin hamile kolay değil dicekleri tutuyor bir de çok bilmiş gibi bitmeyen öğütleri…