serenozturk Kızlar 37 haftalık hamileyim ayaklarımın üstü ve ayak bileklerim aşırı derece de şişiyor sadece oralar ve ağrı da yapıyor sizce normal mi bunların olması ve normal doğumu da etkiler mi bu durum
Elisa0110 serenozturk 30 a giricem yavaştan bende de başladı ödem oluşuyor bol su iç tuz tüketimine dikkat et
busra34__ serenozturk ödemddn kaynaklı oluyor tuz fazla atıyorsanız azaltın ve suyu bol bol içiin 🥴 bende 33 den sonra başladı ellerim ayaklarım burnum bile şiş şuan 😓 ve 35 e giricem daha şimdiden biraz da hareket etmek lazım hareketsiz kalınca daha çok şişiyor
happybusey serenozturk vallahi ödem oluşuyor normal ben de 34 haftaya girdim yaklaşık 2 haftadır falan çok fazla ödem var bacaklarım davul gibi ayaklarım da öyle aslında bol yürüyüş yapmamız gerek egzersiz vesaire bir de bol su az tuz
irmairma serenozturk hemde ne şişmesi ya ne çektim ondan hatta doğumdan sonra bir hafta davul gibi oldular, sonra birden geçti , doktora görün dedi ben doppler çekindim baktılar sadece ödem çıktı çok şükür. Doktor pıhtıdan şüphelenmişti
busra34__ Elisa0110 deri gerlilip büyüdüğü için alabilir nemlendirici krem vs uyguluyor musunuz bol bol su için vücudunuz nemli kalsın ılık duş da iyi gelebilir son haftalara giriyoruz sürekli değişiyor herşey çatlaklarınız var mı
Elisa0110 busra34__ nemlendirici kullanmıyorum yaa içeriğine güvendiğim Bi krem yok çatlaklarım çok yok su içmeye de dikkat ediyorum
mertrugs Ya benimki erken başladı. 20 haftalık ikiz hamileyim, ayaklarım ve ayak bileğim 2 gündür şiş bu haftalarda başına gelen var mı 😔 sizler ne yapıyorsunuz doktor ayak altına yastık önerdi tuzu ekmeği kesti ama inşallah bir an önce geçer hepimizinki🤲🏼🤲🏼
[silindi] şekerinizi kontrol ettirin. benim 35 de başladı ama baya şiştim kollarım bile şişti.bu kadar fazla olması şekerdenmiş. ellerimi yumruk bile yapamıyordum. 39 da hemen sunii ile doğurdum. son ay şeker çıkması çok tehlikeli oluyor çünkü
[silindi] [silindi] bide en net belirtisi sanırım hızlı ani kilo alma. günde 2-3 kilodan bahsediyorum. tüm kilomu son 15 günde aldım. +25 kilo 🤣 tabi doğum yaptıktan 3 gün sonra 18i gitti🤣 hep suydu
busra34__ Elisa0110 anladım genel oalrak su az içince nemsiz kalıyor onlar çatlağa sebeb veriyor geriliyor diyorlar ama bende henüz yok şuanlık gabison haftalarda erşey olabilir
Elisa0110 serenozturk eşim rahatsız olmuyo sağolsun aksine ben üzüldükçe teselli ediyor geçer hamilelik den diyo ama ben artık vücudumu tanıyamıyorum yaa bakmak görmek bile istemiyorum 😔
serenozturk Sizde de oluyor mu malum ramazan ayındayız iftara gidiyoruz çağıranlara gittiğiniz yerde ayyy ne kadar şişmiş ayakların hemen sezeryana alırlar ben öyle doğurdum yada hemen öğüt vermeye başlıyorlar mı kendi hamileliği ile sizinkini kıyaslayan var mı
serenozturk Elisa0110 kaşımamdan rahatsız oluyor ya yara ediyorum diyr kaşımaktan valla bende tanıyamıyorum inşallah doğumdan sonra hiçbir şey kalmaz eski halimize döneriz
happybusey Elisa0110 aynen öyle hep.normal aşkım sen hamilesin diyo evet öyle gerçekten normal ama.gel de bunu kabullen hamilelikten önce 50 kiloydum şimdi 70 oldum her tarafım şiş ve kocaman insana kabullenmesi zor geliyor bir de bunu söylediğimde bazı salaklarin ay o zaman kalmasaydin hamile kolay değil dicekleri tutuyor bir de çok bilmiş gibi bitmeyen öğütleri…
serenozturk busra34__ yok yok susuzlukla alakalı değil bence tamamen vücut yapısı ile alakalı ben çatlak bakım kremi kullandım günde 3 litre su içiyorum ama iç karnım geniş olduğu için çatlak oldu bende