iremxersoy teşekkür ederim 💕🥰 henüz yapmadım test çünkü lekelenmem 5 martta oldu. Lekelenmeden sonra en az 5-6 gün geçmesi gerek idrarda çıkması için.
5 mart DPI 0 ( day post implantation) yerleşme günü 5 mart DPI 0 olarak sayıp devam etmek gerekiyor.
6 mart DPI 1
7 mart DPI 2
8 mart DPI 3
9 mart DPI 4
10-11 mart idrarda pozitif görebilceğim günler beta hcg’yi. Bazı kadınlarda DPI 4 de çok silik çizgi çıkabilir.Bu betahcg hormonuna bağlı.
Yani yarın ve sonraki gün benim için test yapmak için uygun. Sizin şuan ne durumda?