Kızlar ben bu ay ne yaşadım inanın bilmiyorum. Bir anda kendimi burda buldum. Yarın test yapıcam tahmini dpo11 olcam yarın. Ama emin değilim. Belirti olarak vucut ısımı ölçüyorum sabahları 37 ve üstü birde ara ara beni yoklayan bir bulantım var. 🥹
4 Mart sabahı erken gebelik testi yapıcam. Benim gibi test yapcaklar burda toplanalım heycanımızı paylaşıp birbirimize destek olalım istedim. 🙏🏻