anethole Nfs_bebe_ kız naptın doğurdun muu habersiz koyma bizi anlatt anlatttt ıncığını cıncığınıı ksjsjs
hayalinannesiyim Esraysr16 geceleri oluyor farklı bir durum ya mesela diğer iki kzımda da böyle şeyler olmuyordu mesela ben başından beri uykudan yana yatış pozisyonundan çok sıkıntı çekiyorum denemediğim bir şey kalmadı bakalım artık nasıl olucak
Nfs_bebe_ anethole doğurdum sabah kadar sancım olmadı sabah lama yapıldı yumuşatıcı iğne yapıldı iki kez ve suni sancı ile başlatıldı 4 saat sonra doğurdum güzel pozitif bir doğum hikayesi oldu benim için Rabbim bekleyen herkesin yardımcısı olsun 🥹🤲💗
Elfidanur Nfs_bebe_ ben kızımı uyuturken yazdım sana🙂🥲🐣12 gün oldu doğum yapalı ben çok şükür binlerce kez dualarla buyusun melekler 🥹♥️
merm Nfs_bebe_ Benim 39+1 de geldi.24 saati gecti.Açilmam olmadi.Kisiyr gore degisiyor.Su biterse zorunlu sezeryan insallah acilman olurda normal dogum olir.