Nfs_bebe_ Kızlar suyum ilk az az sonra çoğalarak geldi öğlen 14.30 da başladı hala sancım gelmedi yatış verildi süreci böyle başlayan var mı sabaha kadar sancı gelmezse suni verilcek
Elfidanur Nfs_bebe_ o kadar tatlı heyecandan 49 yazmışsın 😌merak etme gelır sancın ınsallah sağlıkla al kucağına melegını
rabiadumanb Nfs_bebe_ ayy açıklık var mıymış bende 39+4 ümm darısı başıma inşallah su gibi bi doğumun olur Rabbim kavuştursun hayırlısıyla
_Ebrukaracan06_ Hay maşallah gelesi yokmuş çok sevdi sanırım orayı 😅 suni sancı verirse hemen dogurursunuz açıklık varmı
hayalinannesiyim 40+2 de kızımı doğurmuştum 😂😂 49 görünce bi şok olmadım değil heyecandan olsa gerek 🤣🫢neyse gözün aydın olsun inşallah darısı bana bugün tam 32 haftalık oldum üçüncü kızıma hamileyim de 🤷♀️🤰🏼
hayalinannesiyim Esraysr16 geceleri oluyor farklı bir durum ya mesela diğer iki kzımda da böyle şeyler olmuyordu mesela ben başından beri uykudan yana yatış pozisyonundan çok sıkıntı çekiyorum denemediğim bir şey kalmadı bakalım artık nasıl olucak
sumeyyesummerr Nfs_bebe_ suyum geldi sancı gelmedi suni verdiler. Gelmedi. Sezeryana alındım. 24 saat sonra
anethole Nfs_bebe_ Rabbim kolaylıkla sağlıkla kucağına tez vakitte almayı nasip etsin mesajını okurken bile heyecanlandım 🥰😅