crnozgr merhabalar evet kucağımıza aldık şükürler olsun. Benim doğumum çok zor geçti. Spinal olarak uyuşturamadılar ve acilen uyuttular beni. İki kere anestezi aldığım için de epeyy zor ve ağrılı 3 gün geçirdim. Onun haricinde ben oda hijyenini vs beğenmedim. 1 gün hastanede kaldım o süreçte temizlikçiler sadece çöpleri aldı gitti yerleri paspaslamak falan yok. O yüzden memnun değilim. Ama doktorum şahane ona bir şey demiyorum..