bsraM2 16 haftalıkken oldum şuan 18 haftalıgız. İlk çıktıgımda karnımın altında hafıf agrı vardı ama dayanılmıycak bir agrı degıl hafjftı yanı sonra serum parol verdıler gectı zaten birdaha agrımadı. İlk 2 gün hafif pembe kanamam oldu sonrasında 5 güne kadar kahverengi akıntı seklınde oldu sonra bitti zaten doktor normal bunların olabılrcegını söylemişti zaten. Sen yenimi olvaksın oldun mu yoksa canım? Korkma hiç bi zorluğu yok hıssetmıyotsun zaten sonrasıda kolay oluyor ama çok dıkkatlı olmak lazım işte