aysegulyyt Selam hamile anneler 🤗 Ben 20+4 haftalık hamileyim ama karnım çok çıkmadı. Sosyal medyada hamileleri görüyorum benimle aynı olanlar benden daha fazla büyümüş bu normal mi 😌
quenn1905 aysegulyyt kişiden kişiye değişir bu durum. 27 haftalığım şuan 1-2 haftadır yeni yeni karnım büyüyor.
rabisssk aysegulyyt benim de ilk gebeliğimde öyleydi doğuma girdiğimde oradaki 5-6 aylık gebelerle aynıydı karnım , şimdikinde 8 haftalık ama şimdiden çıktı😂
aysegulyyt quenn1905 Herkesi öyle görünce acaba bende mi bir sorun mu var diye düşünüyorudum istemsizce bende
busra4646 aysegulyyt ilk hamileliginiz mi öyleyse ondan olabilir 33 olucaz iki güne hala göbek gibi duruyor 😅
aysegulyyt busra4646 yaa işte bütün hamileleri baya şişkin görünce 5 aylık oldum hala belli olmuyor çok 😄
bsrm aysegulyyt 30 haftaligim yeni yeni belli oluyor disardan kimse anlamıyor. Sahsen buda benim hoşuma gidiyor 🙈
ayzey1 aysegulyyt inan göbeğinin çıkmaması şuan daha iyi ben zorlanmaya başladım inan ki . Eğilip kalkarken dizlerimi karnıma buktugum zaman ağrı yapıyor . Sağlıklı olsun zamanı gelince göbeğin çıkacak zaten 🍀🥰
frambuazlicheesecake aysegulyyt rahminiz ters mi acaba? Anatomik olarak arkaya dönük rahimli olanlarda karın daha geç belli oluyormuş diye biliyorum
yildiz93 frambuazlicheesecake benimde rahmim ters ama 20. Haftadan önce belirgin olmaya başlamıştı karnım. Belki kiloyla belki de iç yapıyla alakalıdır.
krizantemmm aysegulyyt ilk gebelikte 20 sen sonra belirginleşmeye başlıyor şimdi ikinciye gebeyim 16 haftalık olduk baya belli karnım
mervekalkann 21+3 üz karnım sabahları Dümdüz akşam bir tık çıkıyor o da alt karın zaten ayva göbek gibi. İç karnımın geniş olabileceğini söyledi doktor.