Havin49_ çok üzücü 😓 bazılarımızın direkt ret yemesi,bazılarımıza iki tane verilmesi bazılarımıza bir tane verilmesi. halbuki süreç net olmalı 😣 buradan aldığım yorumlarla hem telefon görüşmesi yapıp hem de kapıya getiren birisi olursa kabul edilirse başvurum özelikle sorup isteyeceğim