emineej senin annenin hissettiği değil benim hissettiğim olur dediğinde şak yapıştır cevabını sen uzulecegine o uzulsun, cinsiyeti erkek belirliyor siparişle olmuyor falan de şakayla karışık gül, yada içini rahatlacak başka bir şey de 😅 cahillik mi başka bir şey mi bilemiyorum var çevrede böyleleri. Üzülmek değil de kayınvaliden ve görümcen sinirini bozmuş ki bende yaşıyorum şuan onu, bende hep kız isterdim ama oğlum olunca da ben tam oğlan annesiymişim dedim. Çevredeki bu saçma konuşmalar baskılar insanı yoruyor. İlki erkekti şimdi cinsiyet belirsiz, daha fasulye kadar şeye sürekli belliymiş cinsiyeti gibi erkek erkek diye seslenmeler öyle konuşmalar, cinsiyet belli değil yapmayın şunu diyorum. Ekşi yiyorsun kesin kız, tatlı ye de erkek olsun Allah’ım yarabbim diyorum içimden 😅 cevabını şakayla karışık verince rahatlıyorum biraz.