irem3 ah ah 30. Haftaya girdik hala burnum tıkalı canım benim, ne yaptıysam olmuyor sabahları sabah ediyorum. Çaresiz kalıp mecbur o klasik burun damlalarından sıkıyorum çünkü ölecek gibi oluyorum nefes darlığı da var bende. Oğlumda da olmuştu son 3 ay. Bu defa çok erken başladı. Zaten alerjim rinitim var. Doktora gittim ama onun gebeler için verdiği burun damlası asla işe yaramadı. Hava makinesi oksijen suları deniz suyu hepsini denedim ama malesef. 2 yastık üst üste koyup yatıyorum yatmadan öncede mecburen damla sıkıyorum. Yoksa ölecek gibi oluyorum. Allah hepimizin yardımcısı olsun…