irem3 Kızlar 11 hafta 6 günlük hamileyim ve hamileliğimin başından beri olan bir burun akıntım ve tıkanıklığım var bu durumu yaşayanlar oldumu daha önce yaşadıysa ne yaptı çözüm önerisi verir misiniz lütfen geceleri o kadar berbat geçiyorki artık anlatamam
1oglananasi irem3 Yatmadan önce burnunuzda bir şey yoksa bile iyice temizleyin, yastığınızı da biraz yüksek tutun daha iyi oluyor. 20 haftalık hamileyim ve hamileliğimin başından beri var, dediğim şeyler kesin çözüm değil ama nispeten rahatlatıyor.
Perla_ irem3 15 haftalığım başından beri tıkanıyor geceleri asla yatamıyorum normalde alerjik rinitim var ama tıkanıklık ekstra arttı yarın alerji doktoruna gideceğim bakalım ne diyecek
svdasvda irem3 doktorum bana deniz suyu spreyi aldırdı baya rahatlatti beni bi zarari da yok siz de deneyin isterseniz
MAMA13 dgngr Evet valla hiç sormayın temizlik falan yaparken çok zorlanıyorum nereden nefes alacağımı şaşırıyorum😂😂
gokceaytekin Bugün doktordan geliyorum. Hamilelikte burun etleri şiştiği için ekstra tıkanıklık oluyormuş. Gribim üstüne de :( Uyuduğun odayı nemlendir yastığını yükselt izotonik yada tuzlu su su ile burnunu temizle dedi
Perla_ irem3 benim alerjim olduğu için ilaç yeniledi bitane sprey yazdı o da ben istediğim için ekstra hamilelikte tıkandığını söyledim nazal yıkama diye birşey varmış onu önerdi onunla yıka burnunu dedi canım, ben otrivine bağımlısıyım bide sprey zararlı dedi ama elimde değil kullanmadan yapamıyorum
yenidennnn Perla_ alerji ilacı mı verdi benimde burnum tıkanıyor geceleri uyuyamıyorum hep derin nefes alıyorum ilaç içmekten çekiniyorum
Perla_ yenidennnn ben 6 yıldır kedi bakıyorum ve başından beri maalesef alerjim var canım 3 senedir Levmont adlı ilacı kullanıyordum Buda gebelikte zararlıymış mecburen gidip başka ilaçla değiştirdim gebelikte kullanılan ilacı verdi ama burun tıkanması bende hamilelikte arttı ona ilaç da sprey de fayda etmiyor
yenidennnn Perla_ banada verdi dün içtim çok uyku yaptı uyuyamadığım için bana iyi geldi benim ilaç z ile başlıyor sizinki de mi ? ama ben içmeye korkuyorum her doktor farkı konuşuyor aklım almıyor