Elifalyw1 11 Ocak benim 5 gün gecikmeli adet takvimimdi..Hatta adetin 3.günü doktora gitmiştim hoppidi hoppidi oynayan yumurtaları görmüştük ve sayısı çok fazlaydı..Adetimin gecikmesini kilo almama bağlayıp göndermişti doktor..Bense gün saat sayarak kafayı yememe bağlamıştım..Yumurtaları gördükten sonra kafam aşırı rahatlamıştı illa ki bigün tutar demiştim sanırım dediğim gün tutmuş😄ama şuna eminim ne zaman ki hamilelik konusunu saldım o zaman hamile kaldım