Merhaba burada yeniyim 6 haftalık gebeyim bugün doktora gittik iki kere bebeğin kalp atışını dinletti doktor benimde sonradan aklıma geldi zararlı olduğu ve eve geldim çok korktum önceden boş gebelik geçirdiğim için tedirgin çok tedirgin oldum şuan kendimi çok kötü hissediyorum