Kızlaaarrr çok korkarak girdim doğuma…
Tek ven tek arterdi kordonum.
36+0 bebeğimin kilosu 2550 iydi anestezi için hastaneye gittim 36+5 te 2300 e düşmüştü kilosu hiç beklemeyelim riske atmayalım dedi. Tam 37+0 da çarşamba günü alalım dedi. Tabi ben oğluşum için çok endişenmiştim küvöze girer diye.
Çarşamba sabahı gittim korka korka yatışım yapıldı hemen hazırladılar beni damar yolu açıldı varis çorabı giydim önlüğümü giydim almaya geldiler dua ederek gittim ameliyathaneye belimden iğne yapıldı çok ince küçücük anlık bi acı hissettim yatırdılar ayaklarım karıncalanmaya başladı doktorum ve diğer ekip gayet iyiydi sohbet ederek yaptılar 10 dk sürmeden doğdu oğluşum sesini duydum gösterdiler hemen yanımda temizlediler 2180 gr doğdu getirdiler yüzüme dokundurdular öyle güzeldi ki küvöze girmesine gerek yok gayet iyi dediler çıkardılar onu benim de dikişim bitti 20 dk bekleme odasında bekletip odaya gönderdiler dikişim üzerine kum torbası konuldu yürümeye başlayana kadar. Oğlumu doktor bende kalsın bugünlük deyip küvöze almış kilosu düşük olduğu için solunumunu destekleyelim demiş. Üzüldüm tabi ama o arada da dinlenmiş oldum ben. 6 saat sonrasında yavaşça kalkıp yürüdüm çok zor değildi ama ağrım vardı biraz bi gün sonrasında da minnak oğluma kavuştum 2 gece yatıp çıktım hastaneden darısı isteyen herkese Rabbim nasip etsin inşallah 🤲😇