kbraast minnosum12 ben istanbuldayım perinatolog Rıza madazlıya randevu aldım . Ama kadın doğum bulamadım. Tecrübeli ve olumlu destek veren bir kadın doğum arıyorum . Şuana kadar gittiklerim bu anormali için hem tecrübesiz hemde gebeliği son verme olayını çok dile getiriyorlar . Biraz daha inançlı bir doktora ihtiyacım var
minnosum12 kbraast orda hiç tanıdığım yok inanın biraz araştırsanız yorumları okusanız yada burda başlık açın isterseniz
kbraast minnosum12 bugün ikinci kez detaylı ultrasona girdim 12 mm 14 mm ölçtü 22. Haftadayım . Sizin bu haftalarda nasıldı değer hatırlıyor musunuz. 40 mm kaçıncı hafta olmuştu birde çocuk nörolojiyle görüştünüz mü doğumdan sonra.
minnosum12 kbraast şuan iyi bence sıvısı kafaya takacak bir durum yok bence benim son haftalar 40 dı . Noroloji doktoruna doğumdan sonra götürdüm o da saçma sapan şeyler söylüyordu sırf o doktoru değişeyim başka doktora gideyim diye ben de vazgeçtim hiçbir nöroloji doktoruna götürmedim İstanbul’da bir beyin cerrahisine götürdüm onun takibinden sonra hiçbir doktora götürmedim o da zaten daha gelmenize gerek yok aksi bir durum söz konusu olmadıktan sonra
zzeyneperz burcuo merhaba benim bebeğimde ense kalınlığı görüldü. Detaylı ultrason için Recep hocaya görünmek istiyorum. Önerir misiniz kendisine güvenebilir miyim?
burcuo zzeyneperz Geçmiş olsun, Recep hoca en güvenebileceğiniz isimlerden. Doktorum önceki gebeliğimde yaşadığım kayıp sebebiyle direkt kendisine yönlendirdi. Ben memnun kaldım, umarım siz de kalırsınız ve güzel haberler duyarsınız. 🙏🏻