kbraast doktorlar en kötüsüne hazırlıyorlar ben emar sonuçlarımı yapay zekaya attım bana bebeğin durumunu hafif dedi. Sonradan kendim inceledim hep teşhis koyduğu şeyin yanına ? İşareti koymuştu bunun anlamı belki olabilir ihtimal üzerine yani kesinlik yok demek ama bana her gitmem de çok ağır aldır aldır diyip duruyordu doktor . Çok şükür inandım güvendim rabbime bıraktım sonuç iyi oldu birde ben bebeğime 2 tanede şifa kurbanı adayıp kestirdim faydasını gördüm tavsiye ederim