gizemsrkrtl aynı aynı bende doktorum aşılama tutmayabilir ama deneyelim dedi, zaten galiba ilk aşılama oluyormuş direkt tüp bebeğe geçilmiyormuş yani bilmiyorum yalan olmasın öyle duydum, aşılama da tutmazsa tüp bebek diyorlar. Herşeyin hayırlısı olsun Rabbim ramazan bitmeden bize kabul olmuş dua sevinci yaşatsın 💕💕